neděle 30. prosince 2012

Flormar U33


Na mém facebooku jsem Vám psala, že jsem si v povánočním nákupu pořídila nový lak a to Flormar. Nějak jsem si je poslední dobou zamilovala a mám doma už 3 kousky :-) Flormar U31, Flormar U12 (ten byl na návštěvě), Flormar U13 zatím čeká na nalakování.

 Dnes je ale řeč o U33. Řeknu Vám, je opravdu oříšek vyfotit ho... Na fotkách se zdá zelený, přitom je modrý s fialovým odleskem

Lakuje se dobře stejně jako jeho bráškové nebo sestřičky chcete-li. :) Dala jsem dvě vrstvy a věc bez které bych si nehty snad ani nelakovala - Seche Vite Top Coat. Schne sice do lesku, ale nebaví mně čekat na zasychání. :D

Foceno je to asi po 3 dnech na nehtech a řeknu Vám pořád vypadá dobře. :) Podle zkušeností drží alespoň týden s menším (jak bych to slušně nazvala) "ošoupáním" špiček. :D

První foto foceno venku s bleskem, ostatní doma (1. s bleskem, 2. bez blesku) 




Až tady lak opravdu krásně vynikl a ukázal se což jsem ráda, protože jsem Vám ho chtěla moc ukázat.




Ještě bych dodala, že tento lak pořídíte spolu s dalšími výrobky značky Flormar v drogerii Teta.
Cena laku je 69Kč.


Máte zkušenosti s laky nebo dekorativní kosmetikou Flormar?? :-) Dejte vědět dolů do komentářů.


Přeji krásnou neděli Všem.

Nicky xx


2 komentáře:

  1. Vypadá skvěle! Musím se po téhle řadě vážě víc porozhlédnout! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přesně ten mám doma, tak vím o jak krásné barvičce to mluvíš :-) ještě mám červený, cihlový a fialový lakovala jsem se s ním na Silvestra a teprve dnes jsem odlakovala a vypadal pořád skvěle a vůbec se neloupe :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)