neděle 2. prosince 2012

Flormar U12



Ráda bych Vám představila lak na nehty od mě dosud neznámé a nevyzkoušené značky Flormar. Jedná se o Turecký výrobek. Lak, který Vám dnes ukážu je u mě pouze na návštěvě :D Vlastně... byl... už je zpátky u své majitelky Nikolky, které tímto moc děkuji. 

Fotila jsem s jinou lahvičkou, protože v té době jsem ho u sebe už neměla, za což se omlouvám.

O laku bych řekla, že se lakuje docela dobře, ale 1 vrstva nestačí. Já jsem použila klasicky 2 a je to v pohodě. Štěteček je takový trošku zvláštní - spíš tenký, ale problémy jsem s tím neměla. Na fotkách i na mích nehtech je dodnes bez Top Coatu (vrchního laku). Výdrž je slušná - asi 4 dny a jdou mi teprve vidět špičky - viz. foto

Barva, kterou jsem lakovala je moc krásná. Vínová tmavá barva, která je hitem tohoto podzimu. Obsahuje droboučké třpytky - takové zlato-červeno-vínové. I když je obsahuje jeho povrch je hladký a i bez nadlaku se krásně leskne.

Úplně bych zapomněla! V Teta drogérii je teď na tyto laky sleva, takže je koupíte za 49Kč. Všechny laky od Flormaru, které jsem tento týden viděla (asi 12 kousků) byli se třpytkami, takže nevím zda dělají i laky bez nich.


S bleskem: 







Bez blesku: 



Na to, že pracuji rukama to ten lak vydržel obstojně. :D :D :D


Znáte značku Flormar??

Vlastníte nějaké jejich laky?? :-)


Krásný den přeje

Vaše Nicky xx





1 komentář:

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)