čtvrtek 8. listopadu 2012

Pečení CELEROVÉ TYČINKY

Dnes něco trochu jiného než malovátka a laky na nehty:-) 

Chci se s Vámi podělit o tento recept, který mi dala moje spolupracovnice Liduška, které tímto moc děkuji. 

Na tento recept budete potřebovat:

200g polohrubé mouky
150g másla
100g najemno nastrouhaného vařeného celeru
150g najemno nastrouhaného tvrdého sýra (např. Eidam)
sůl , vejce na potření

Postup:

Uvaříme celer do měkka - asi 20 minut (zkoušíme vidličkou), potom nastrouháme vychladlý celer a sýr, smícháme všechny suroviny dohromady a vařečkou spojíme v těsto. Na pomoučené pracovní desce (válu) uhněteme těsto a vyválíme na silnější plát. Potom buď vykrajujeme tvary nebo rádýlkem nakrájíme tyčinky. Pomažeme vejcem, posypeme kmínem, hrubou solí nebo čímkoliv co máme rádi a dáme do trouby vyhřáté na 200°C - pečeme dozlatova.

Dobrou chuť!




Na focení jich moc nezbylo :D Protože jsou opravdu výborné a ten celer tam skoro nejde cítit :D





Pěkný den 

Nicky xx

6 komentářů:

  1. Děkuju! :)

    A ten recept vypadá dobře, musím si ho hned opsat :).

    OdpovědětVymazat
  2. I já se chystám o víkendu péci, doufám, že na to bude čas... mimochem i tvůj recept vypadá lákavě.... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, to vypadá výborně, moc ráda vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem vyzkoušela a jsou výborné!!100x lepší než z lístkového těsta.Díky za tip!Stania

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)