středa 21. listopadu 2012

New IN: Color Club

Ahoj,

jak asi víte, na stránkách www.mojesminky.cz probíhala akce - sleva 15% na vše při nákupu nad 350Kč.

No musela jsem toho využít a koupit si nějaké laky, protože odstíny, které chci bývají většinou vyprodány - zájem veliký a kusů docela málo.



Navíc nevyužít koupi tak krásných 4 neonových laků v sadě pouze za 229 Kč - noo to nešlo :D

Jedná se o odstíny: Lazer Pink, AMP´D Up, Power Play, Limelight

Láček úplně nalevo je odstín Blue-Ming a třpytivý je Worth The Risque (zde byla cena 69Kč/kus)

Blue-Ming se na fotce tváří trochu moc modře, ale doopravdy je takový světle zelenkavý s nádechem modré.

Všechny laky samozřejmě postupně nalakuju a dám Vám sem fotky, pokud bude zájem. :-)


Zatím přeji všem krásný den

Nicky xx



3 komentáře:

  1. Ahoj Nicky, pekny ulovok :)) pozyvam ta ku mne na giveaway ;) justinaforfun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pěkné, veselé barvičky, tak nech Ti zpříjemní podzimní sychravé dny... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem si rozbalila výhru od Tebe... moc děkuji, mám velkou radost ;)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)