pátek 30. listopadu 2012

AKCE ELF KOSMETIKA

Ahoj:-)

Jelikož je dneska pátek a začíná nám víkend rozhodla jsem se dneska pro menší oddech od šminek a laků a mám tu pro Vás super informaci 

Milovaná kosmetika ELF zase konečně naskladnila a má pro nás všechny akci!

Essentials sleva 30%, Minerals 15% a Studio sleva 10% navíc sleva 10% na všechny limitované kolekce ! 


Tato akce trvá od čtvrtka 29.11. do úterý 4.12. do 12:00 hodin.

Ale proč Vám sem o tom vlastně píšu holky? Protože opravdu stojí za to využít to! Do Česka totiž dorazili super novinky a já bych Vám pár mích favoritů dneska ukázala.

Winter 4-dílná sada třpytivých lesků

Nejsem sice milovnice lesků, ale tyto bych ráda vyzkoušela. :-) Máme tu 4 odstíny v jednom balení za cenu 125Kč, což je super!! Cena cca 32Kč za jeden lesk opravdu není vysoká.Nejvíc se mi líbí hlavně prostřední dva lesky:-)


Minerals minerální oční stíny lisované

ELF nabízí dnes 10 odstínů od bílé až po hnědou. Krásné naturální barvy, které by měla mít doma každá holka. Cena za kus je 86Kč, což je slušné. Viděla jsem i na youtube video se swatches a jsou i krásně pigmentované.




Studio Peeling na rty

Na tuto novinku jsem byla hodně zvědavá a ráda bych ji vyzkoušela. Je to peeling, který Vaše rty krásně vyhladí. Výrobce uvádí: Jemně obrousí suché rozpraskané rty. Obsahuje vitamin E, bambucké máslo, avokádo, grep a jojobový olej, které vyživují a chrání pokožku. Tento peeling léčí a vyhlazuje vaše suché rty pro příjemný pocit.
Cena je 81Kč




Studio HD tvářenka

Ať jsem chtěla některou věc z novinek vyzkoušet opravdu moc, nijak se to nevyrovnalo touze po tomto malém zázraku! Pigmentace je fenomenální a cena v poměru s kvalitou směšná! 81Kč! Do Česka dorazili pouze 2 odstíny a světlejší je skoro vyprodaný, takže bych neváhala být Vámi. :-)




Dorazili také nové štětce :-) 


Malý zúžený štětec - ideální na pudr nebo modelaci obličeje.





Skosený štětec na tvářenku




Kulatý štětec na korektor




A volejme stokrát SLÁÁVA! Malý Stipple brush dorazil také:-)




+ Nový špičatý štětec na makeup




Všechny štětce pořídíte za 81Kč a jsou z řady Studio.

Paletka 6-ti očních stínů

Tady se mi moc líbí barevná škála - 5 odstínů nebo pokud chcete druhů paletek. Vybere si snad každý. Abych Vám upřímně řekla, radši bych šla ale do single stínů než do této paletky, moc se jim nepovedla pigmentace. Cena 149Kč



Maximálně krycí korektor - bez olejů

O tomto korektoru jsem viděla také video a můžu říct, že kryl opravdu moc hezky a za tu cenu je to podle mě dobrá koupě. Sice k nám neposlali ten nejsvětlejší odstín, což bude mnohé bledulky i mne trápit, ale druhý odstín není zas tak moc tmavý. Cena opět 81Kč.Navíc balení je za tu cenu docela velké.



Winter - sada umělých řas - limitovaná edice

Ano, pokud jste milovnice nalepovacích řas, přihoďte je do košíku. Určitě neprohloupíte. Sice budete asi muset použít vlastní lepidlo, ale to je jen malinký detail (lepidlo přiloženo, ale nevím jak moc drží). Cena je pouze 77Kč!



Výrobky, které k nám konečně dorazili jsem dlouho sledovala na youtube a zahraničních blozích a tímto jsem Vám je chtěla alespoň trošičku přiblížit, aby jste nekupovali zajíce v pytli. Osobně si myslím, že novinky jsou super (na stránce jich najdete ještě víc,ale ty jsem tak nesledovala, tak Vám nemůžu napsat můj názor).


Tento článek jsem napsala pouze ze své vlastní iniciativy, protože mám ELF moc ráda a chtěla jsem se s Vámi podělit o novinky. :-))

Objednávejte ze stránky www.elfkosmetika.cz



Holky, budete objednávat?? Já ještě nevím, ale lákají mne dnes zmíněné výrobky - a mooooc:-)

Přeju Vám moc krásný páteček :-)

Vaše Nicky xx


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)