středa 31. října 2012

Some news

Dnes jen krátce...


Pěkný večer, 
nějak nestíhám, tak Vám sem dám alespoň pár věcí, které se u mě doma událi. :D 


Ségra pekla Haloweenské "muffiny". Bohužel nemáme formu, tak jsme je vykrajovali :-)


Ale povedli se ne?? :D 





Počasí venku se mi vůbec nelíbí...nemám ráda zimu....Nejradši bych se zahrabala někam do peřin a vylezla až na jaře. :D No..ale to se mi jako pracující osobě nemůže stát, takže:-) Víte co :D 


Jelikož teď děláme v budoucím bydlení rekonstrukci, která je už skoro u konce, tak nemám čas sem psát, což mě moc mrzí:(( 

Alespoň Vám můžu slíbit, že do pátku tu máte můj skromný názor na nový LadyBox ze kterého jsem uchvácena!!!! :)))))) Pokud ho ještě nemáte a nedívali jste se po netu, tak opravdu si počkejte na své rozbalování, já jsem si ho skvěle užila a jsem maximálně spokojená:-)

Více fotek později:-)




Zatím přeji pěkný večer a mějte se krásně:-)

Nicky xx

1 komentář:

  1. Halloweenské muffiny jsou krásné, já už jsem je neměla ani nepamatuji, ale ještě dnes vzpomínám,když jsme je pekly s přítelem... ještě jsme si do nich na párátkách dali různé nápisky a tak...
    Těším se na recenze a nech se Vám vše doma daří... :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)