středa 24. října 2012

SenzaBox

SenzaBox


Dneska to bude jenom takový kratinký článek o SenzaBoxu, který mi v úterý přišel. Byl opravdu krásně zabalen, aby nedošlo k poškození,což vždy ráda ocením. :-)

Pokud jste svůj SenzaBox ještě nedostali a chcete být překvapené, tak se nedívejte :-))




 Je to můj první boxík krásy.. takže jsem byla docela mile překvapená:-) Ne že bych to už neviděla na internetu jak celkově vypadá, ale prostě je to krása:-)Miluju dárečky:-)




Vyfotila jsem Vám i papír, který byl uvnitř. Jsou na něm popsány všechny výrobky. Holky, počítala jsem a tentokrát jich nám tam dali 9!! a ne 5 jak bylo slíbeno :-) To teda klobouk dolů a moc děkuji týmu SenzaBoxu, že na nás nešetří a doufám, že jim to ještě dlouho vydrží:-)




(Na nehtech mám China Glaze - Light as Air)

A tady je boxík :-) Nejvíce mě uchvátila báze od Dermacolu :-) Nikdy jsem ji nezkoušela, tak mám aspoň možnost :-)








Nějak to tady nebudu více rozebírat - to co obsahuje - můžete si to přečíst na vloženém papíře, nebo na 20tis. dalších blogů kde to bude:-) Já moc dlouhé řeči nemám ráda, tak jsem Vám sem dala hlavně fotky:-) Snad se na mě za to nebudete zlobit :))??

Tak co děvčata/ženy, objednávali jste?? :-) Byli jste z toho co Vám přišlo překvapené? Já ano:-) a potěšena:-)


Pěkný den

Nicky x

P.S. : SenzaBox jsem si platila sama, nebyl mi darován k zrecenzování. Opravdu se mi líbí a nikdo mě neuplatil :D

6 komentářů:

  1. Ako vidím je to niečo na spôsob Ladyboxu. Poteší ma ak spravíš recenziu na tu bázu od Dermacolu ,lebo už dlhšie nad ňou uvažujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až tu bázi pořádně ozkouším, tak na ni recenzi udělám:-) zatím je ve fázi testování:-)

      Vymazat
  2. I já čekám, že mi tento týden SenzaBox dorazí a velmi se na něj těším... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem nejvíce nadčená z báze od Dermacolu.... :) již jsem ji doma měla a těším se,že ji budu moci znovu využívat ;)

      Vymazat
  3. Máš moc hezký článek.jsem ráda že jsem našla dalšího přížnivce Senza Boxu.Chtěla jsem se zeptat už jsi vyzkoušela tu bázi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bázi zkouším asi 4. den a zatím nevím jak se k ní vyjádřit...příjde mi, že i když pleť před použitím báze hydratuji večer po odlíčení je jakoby vysušená

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)