pondělí 22. října 2012

NEWS

NOVINKY A SLEVY NA INTERNETU



Dnešní post bude čistě o novinkách a slevách na internetu, protože jsem jich zaregistrovala docela dost za poslední asi týden a samozřejmě se s Vámi chci o ně podělit :-)


Začala bych tím, že na e-hopu www.hairbeauty.cz mají naskladněny laky, které byli  vyprodány a také přibyla starší kolekce New Bohemian od Chiny Glaze :-)  cena laků je 160Kč. Mají opravdu nádherné chromové barvy,takže pokud jste tomuto trendu propadli, určitě by jste toho měli využít :-) 


Jenom tak pro informaci - porovnání - na stránkách www.modelaznehtu.cz mají tyto laky za 225Kč, takže rozdíl je docela značný. 




Na modeláži zato ale mají novou podle mě Hallowenskou kolekci laků s názvem Wicked. 

Tady je cena laků 150Kč/ ks. Hodně mě zaujal lak, který ve tmě svítí :-) 

odkaz zde




V Rossmanu stále probíhá akce na Gabriellu Salvete až do 28.10.2012




Dále v Rossmanu právě probíhá akce sleva 25% procent na všechny Vánoční balíčky, takže pokud jste ještě nenakoupili dárečky určitě se do Rossmana prodívejte :-) Přece jenom Vánoce jsou tady asi za 2 měsíce ! 




Máte už nakoupené Vánoční dárečky?? Já teda ne, ale budu muset začít :D

Co Vás čeká tento týden na blogu? Lakovací post + nějaké líčení (na přání tmavší), také moje oblíbené výrobky ELF :-))) Těšíte se??

Pěkný den 

Nicky xx










Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)