úterý 9. října 2012

China Glaze nákup :))

Nákup 


Včera chvíli po tom co jsem dopsala post o tom, jak se těším na to, až mi dojde můj balíček co jsem objednávala, zrovna přišla pošťačka a doručila ho. No každopádně jsem už neměla čas, protože jsem musela do práce tak jsem to nechala na dnešek :))


Moje první dojmy z druhého nákupu laků China Glaze? Jsem nadšenáá!!!

(Škoda, že to ten foťák neumí tak zachytit -- každopádně budu fotit barvičky i na nehtech)



Objednala jsem 4 barvičky a to: (z leva) Call of the wild, Desert sun, Fuchsia, Light as air
Jako dáreček k nákupu byl taky vzoreček Top Coat Seche Vite.
V drogérce jsem ulovila zdobící černý lak mě neznámé značky, ale na to zdobení to stačí. Stál 39Kč.


Laky jsem obednávala ze stránky www.hairbeauty.cz a jelikož tam byla akce každý lak mě vyšel pouze na 90Kč.


O této akci jsem Vám psala, využili jste ji také???

Pěkný den

Nicky xx




3 komentáře:

  1. Velmi se mi líbí od leva ten první... :)
    Měla jsem lak od značky, od které máž zdobičku a vydržel mi docela dlouho, pamatuji si, že jsem si ho koupila v jednom obchůdku v obchodním centru,takže to asi vyslověně drogerní značka není, ale dobře mi posloužil... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, já jsem zjistila, že mám doma od té značky ještě jeden takový mini lak a kupovala jsem to v drogerii Šlak! v Otrokovicích

      Vymazat
  2. Je super, že jsi s ChG spokojená, považuju je za jedny z nejlepších, nejde jim neodolat. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)