pondělí 10. září 2012

TAG 7 smrtelných hříchů

Ahoj,
dneska jsem se rozhodla pokračovat v Tagu, který koluje na blogu už dloouho a to je 7 smrtelných hříchů.


1. Lakota
Jaký nejlevnější a jaký nejdražší kosmetický výrobek vlastníš?

Mím nejlevnějším výrobkem budou asi nějaké šminky od ELF nebo laky na nehty z výprodeje. Například lak Gabriella Salvete jsem nedávno koupila pouze za 29Kč.

Naopak mím nejdražším výrobkem budou asi laky na nehty China Glaze a výrobky kosmetiky NYX. Zatím jsem si nic extra drahého nepořídila.


2. Hněv
Jaký kosmetický výrobek miluješ a zároveň nenávidíš? Co pro tebe bylo nejtěžší sehnat?


Mám opravdu ráda tělová mléka, ale zároveň jsem moc líná se mazat. :D Mám tělové mléko z Fann drogérie, které jsem dostala na soutěži - úžasně vonící jahodami, ale nepoužívám ho tak často, jak bych měla.

Nejtěžší pro mne bylo sehnat vhodný odstín rtěnky. Nakonec jsem ji ale po zdlouhavém hledání našla a to rtěnku Barry M v odstínu 155. :)


3. Obžerství
Jaký je tvůj nejchutnější produkt?


Mím absolutně nejchutnějším výrobkem je balzám na rty z Avonu, který úžasně voní žvýkačkama a navíc tak i chutná. Mňam. (Bohužel už se neprodává :((( )



4. Lenost
Co za kosmetický výrobek vynecháváš, když jsi líná?


Jak už jsem psala u dvojky - tělová mléka.



5. Pýcha
Jaký kosmetický produkt ti dodá nejvíce sebevědomí?


Budou to nejspíš linky na oči. Miluji je. Krásně mi zvýrazní moje zelené oči. Cítím se jako kočka, když je namaluju. :))



6. Smilstvo
Co tě nejvíc přitahuje na opačném pohlaví?


Přesně to co mám můj přítel - krásné oči, sexy zadek, postava za kterou se nikdo nemusí stydět. Hlavně mě taky přitahuje to, jaký je uvnitř. :) Hodný, milý a přitom trochu rebelský. :P



7. Závist
Co bys nejradši v současné době dostala dárkem?


Nejradši bych dostala štětce od Sigmy a paletu Naked 2 od Urban Decay. Vím, nejsem žádná troškařka, ale pokud je nedostanu, ráda si na ně sama našetřím, protože to je opravdu dost vysoká položka, ale zase si myslím, že opravdu dobrá investice, která se mi svou kvalitou vrátí. :))


A co vy děvčata/ženy/dívky? Jaké jsou vaše hříchy? :))

Pěkné pondělí přeje Nicky















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)