sobota 29. září 2012

Oblíbené bloggerky 2/2

Oblíbené bloggerky 2/2


Tak máme tady druhou část článku od bloggerkách, které sleduji -- tentokrát na Youtube.com

Jedná se o zahraniční bloggerky, které sleduji už delší dobu. 

Mím skoro prvním seznámením s makeup tutorialy bylo objevení Michelle Phan na Youtube. Ze začátku byla úžasná, obyčejná Asijská dívka, která dokázala se štětcem divy. Určitě ji každý z nás zná nebo o ní aspoň slyšel. V dnešní době je její "youtube channel" spíš místem, kde zřídka uvidíte makeup tutorial. Věnuje se více módě a taky nehtovým videům. Docela mě to zklamalo, ale vypracovala se opravdu krásně! Má smlouvu dokonce i se společností Lancome.




Její švagrovou a také velmi nadanou umělkyní -- ano píšu umělkyní, protože dokáže divy -- je Promise Phan. Má na youtube také více známí kanál a tím je Dope2111. Dokáže se přetransformovat snad do všech podob, ať už ženských, tak mužských. Tady aspoň člověk dobře vidí, co dokáže šikovná ruka a trochu makeupu :D :D :D Každopádně dívám se na ni ráda:-)




Pokud mám zvolit bloggerku, která je moje opravdu ČÍSLO JEDNA, tak je to Little Kiva. Je to Irská dívka, která mě moc baví. Sice nepřidává videa nějak moc často, ale když už, tak to stojí opravdu za to! Je extrémně talenovaná a nádherná. Když si k talentu a kráse přidáte její super Irský přízvuk, dokáže vás video i pobavit. :D I když je trošku těžší jí porozumět




Americká bloggerka Crystalis007 nenatáčí sice žádné tutorialy, ale zato přidává velmi často videa - nákupy dražších i levnějších značek kosmetiky. Skvěle se poslouchá a je opravdu příjemná. 




Na channelu u Lauren Luke, kterou sleduji už asi 4 roky a která má přezdívku panacea81 můžete shlédnout stovky makeup tutoriálů




Diva Makeup Queen je Američanka Asijského původu. Její profese je aspoň podle odposlechu maskérka nebo něco na ten styl, teď si nemůžu vzpomenout jak se to jmenuje. :D Maluje se hodně kosmetikou ELF a má ráda levnějí kosmetiku.




Nicole z nguerriero19 znám asi půl roku a opravdu jsem si ji zamilovala. Je to praštěná mladá holka, která miluje kosmetiku, asi snad jako každý. Doporučuji shlédnout. :) Její videa mě opravdu moc baví. 




Další Američankou je Emily.Starší (ale ne stará) zkušená žena, která se věnuje líčení a taky nákupům, radám a doporučením výrobků, které testuje. Kupuje dražší i levnější kosmetiku a má fakt MEGA sbírku. :-)




Teď bych se rychle přesunula ještě ke 3 blogerkám, které jsem viděla nejen na youtube, ale i v soutěži, která letos probíhala v Americe a to NYX Face Adwards .


Vyhrála ji dívka, která si na youtube říká Charisma Star a její pravé jméno je Charis Lincoln. Je to mladá, taky docela praštěná holka, která miluje mašle. Videí moc nemá, ale talent nezapře. :)





Před soutěží jsem sledovala také Američanku, která má přezdívku goldiestarling. Má natočených spoustu tutoriálů.  Od té doby co byla soutěž, ale moc nenatáčela. Snad se brzo polepší. :)





 Poslední dívkou je iwanted2c1video . Ta také soutěžila, ovšem nevyhrála. Od dob soutěže přidala snad jen jedno video. Nevím proč se tomu už nevěnuje. Je to škoda. 





Tak to je ode mne snad dneska už vše. :)

Znáte některé z těchto lidí? Sledujete jejich videa? :) Máte třeba někoho koho by jste mi mohli doporučit? 

Díky za každý komentář. 


Pěkný den přeje Nicky xx








Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)